شنبه ۱۳ اسفند ۰۱

گران قيمت ترين ويلاهاي شمال چه مشخصات و ويژگي‌هايي دارند؟

۸ بازديد

در چند دهه گذشته ساخت و ساز ويلاهاي شمال نزديك به هم صورت مي‌گرفت و بسياري از افراد توانايي مالي خريد اين ويلاها را نداشتند؛ اما رفته رفته هجوم سازندگان ويلا به شمال و استقبال زياد مردم از خريد ويلا در شمال،  باعث شد در ساخت ويلاها شاهد تنوع بسياري باشيم. امروزه ساخت هر ويلا هدف خاصي را به دنبال دارد. برخي از سازندگان ويلاهايي مي‌سازند كه از لحاظ قيمت براي خريد مناسب باشد و برخي ديگر، به دنبال ساخت لوكس‌ترين و گران قيمت ترين ويلاهاي شمال هستند. چنين وضعيتي باعث شده است سازندگان وارد يك فضاي رقابتي شوند و هر كدام براي به دست آوردن عنوان گران‌ترين و لوكس‌ترين ويلاي شمال تلاش كنند. اين رقابت تا حدي بالاست كه ممكن است هنوز يك ويلاي لوكس و گران ساخته شده عنوان گران‌ترين ويلا را براي خود نكرده، يك سازه لوكس‌تر و گران‌تر و صد البته با امكانات بهتر جايگزين رتبه اول شود. در ادامه اين مطلب از زوميلا قصد داريم شما را با پارامترهاي مختلفي كه باعث مي‌شوند يك ويلا بتواند عنوان گران‌ترين ويلا را از آن خود كند آشنا كنيم.

مساحت و متريال گران قيمت ترين ويلاهاي شمال

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هايي كه با شنيدن نام شمال به يادش مي‌افتيم، رطوبت منطقه است. به همين دليل سازندگان هنگام ساخت ويلا بايد از مصالحي استفاده كنند كه در برابر رطوبت مقاوم باشد. متاسفانه برخي از سازندگان به خاطر اينكه كمتر هزينه كنند، از مصالح بي‌كيفيت براي ساخت ويلا استفاده مي‌كنند. اين مورد ممكن است در سال‌هاي ابتدايي ديده نشود، اما باگذشت زمان آثار رطوبت در بنا نمايان مي‌شود.

يكي از اصلي‌ترين پارامترهايي كه در ويلاهاي شمال مورد توجه قرار مي‌گيرد نوع سنگ استفاده شده در نماي ساختمان است كه منجر به تفاوت قيمت ويلاها مي‌شود. معمولا در ساخت گران قيمت ترين ويلاهاي شمال از سنگ‌هايي همچون تراورتن، گرانيت، سند استون، سنگ نماي چيني و سنگ‌هاي وارداتي استفاده مي‌شود.

يكي ديگر از مهم‌ترين مواردي كه منجر به تفاوت قيمت ويلاها مي‌شود، مساحت و متراژ آن است. حداقل مساحت گران‌ترين ويلاهاي شمال بالاي 1000 متر مربع و زيربناي آن‌ها بين 500 الي 600 متر مربع است.

مورد مهم ديگر، تعداد طبقات ويلا است. هر چه وضعيت ظاهري ويلا لوكس و باشكوه باشد، قيمت آن گران‌تر است. گران ترين ويلاهاي شمال معمولا سه طبقه هستند.

پيشنهاد نويسنده: بهترين منطقه شمال براي خريد ويلا كجاست؟

شيك ترين ويلاهاي شمال

امكانات تفريحي لوكس‌ترين ويلاهاي شمال

امكانات اكثر ويلاهاي شمال در دو دسته امكانات طبيعي و امكانات مصنوعي جاي مي‌گيرند. امكانات طبيعي ويلاهاي گران قيمت و منحصر به فرد به دليل داشتن مناظر جذاب و ديدني جنگل و درياست. از مهم‌ترين امكانات تفريحي مصنوعي نيز مي‌توان به جت اسكي، قايق، ورزش‌هاي آبي و يا تله كابيني در دل جنگل‌هاي سبز شمال و در مجاورت ويلا اشاره كرد.

موارد اشاره شده در بالا مربوط به فضاي خارجي ويلا است و در فضاي داخلي مي‌توان به مساحت زمين بزرگي كه با گياهان و گل‌هاي زينتي پوشش داده شده است، آبشارهاي مصنوعي و مساحت مناسب براي ورزش‌هايي همچون تنيس، اسب سواري، استخر، سونا و ساير تفريحات اشاره كرد.

برخي از گران قيمت ترين ويلاهاي شمال داراي روف گاردن هستند كه در قسمت بام و سقف اين ويلاها فضايي بسيار زيبا و سبز ايجاد كرده‌اند كه با گل‌ها و درختچه‌هاي گران قيمت تزيين شده‌اند.

خريد ويلا در محمودآباد

خريد ويلا لوكس شمال

پيشنهاد نويسنده: خريد ويلا در شهرهاي شمال و نكاتي كه بايد در نظر داشته باشيد

گران‌ترين شهرك‌هاي شمال و ويژگي هر كدام

در پاسخ به اين سوال كه گران ترين شهرك‌هاي شمال كدام موارد هستند بايد بگوييم شهرك‌هاي معروفي در شمال وجود دارد كه ارزش ملك در آن‌ها بسيار بالاتر از شهرك‌هاي ديگر است. اين شهرك‌ها در موقعيت خوب منطقه و بيشتر در استان مازندران از بابلسر تا كلارآباد قرار دارند، داراي امكانات كامل شهركي هستند، ارزش زمين در آن‌ها بالاست، به عنوان شهرك‌هاي برند شمال شناخته مي‌شوند يعني اسم و رسم دارند، از مجموع ويلاهاي خاص و شيك تشكيل شده‌اند، هزينه شارژ شهرك بالاست و در كل شهرك‌هاي منظم و خاصي هستند.
گران‌ترين شهرك‌هاي شمال را مي‌توان در شهرك امير دشت در متل قو، شهرك پالم پلازا در كلارآباد، شهرك پارك ويلا در چلك نوشهر، شهرك دريا بيشه در نوشهر ونوش، شهرك فردوس در رويان، شهرك خزر شهر در بابلسر، شهرك درياكنار و شهرك‌هاي برند ديگر خلاصه كرد.

خريد ويلا در نوشهر 

عكس ويلا لاكچري شمال

سخن پاياني

شمال، جولانگاه درخت‌هاي سبز و هواي بكر است. در ميان كساني كه ارزان‌ترين ويلاهاي شمال را رصد مي‌كنند، هستند كساني كه به دنبال گران قيمت ترين ويلاهاي شمال‌ مي‌گردند و مايلند در قبال پرداخت هزينه بيشتر، يك نمونه لوكس‌تر و با امكانات بيشتر را در كنار خود داشته باشند. پيش از خريد گران‌ترين ويلاي شمال، مي‌توانيد از آنچه در اين مقاله با شما به اشتراك گذاشتيم استفاده كنيد.

جهت مشاهده قيمت قبل از خريد ويلا و مشاوره رايگان با معتبرترين و مطمئن ترين آژانس هاي املاك در شمال روي اين لينك كليك كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.