شنبه ۱۳ اسفند ۰۱

خريد آپارتمان در انديشه

سامانه جست و جوي ملك

خريد آپارتمان در انديشه

۱ بازديد

براي صاحبخانه شدن برخي اصرار دارند حتما در تهران خانه بخرند كه با شرايط فعلي و افزايش سرسام‌آور قيمت‌ها در بازار مسكن، بسيار سخت و حتي در مواردي غيرممكن مي‌شود. اما در اين ميان عده‌اي هم هستند كه معتقدند در اين اوضاع هر جايي شده حتي با وام و در شهرهاي حومه تهران بايد خانه بخريم تا سرمايه‌مان از دست نرود. فكر غلطي هم نيست. به هر حال اين روزها موقعيت مناسبي براي اين نيست كه افراد پولشان را به اميد زياد شدن و خريد خانه در منطقه‌اي بهتر و با شرايط ايده‌آل‌شان نگه دارند؛ زيرا ارزش پول روزبه‌روز كم‌تر مي‌شود و قيمت خانه روزبه‌روز بيش‌تر. شهرك انديشه در حومه تهران با دسترسي بسيار آسان به تهران و كرج و قيمت ارزان‌تر ملك نسبت به پايتخت، گزينه‌اي مناسب براي سرمايه‌گذاري در بازار مسكن و خانه‌دار شدن است. در اين مطلب زوميلا با شهرك انديشه تهران آشنا خواهيد شد.

تصاوير شهرك انديشه تهران

شهر جديد انديشه كجاست؟

يكي از مهم‌ترين دلايلي كه افراد را به خريد خانه و آپارتمان در انديشه ترغيب مي‌كند نزديكي و دسترسي راحت شهرك انديشه به تهران و همچنين كرج است. انديشه در فاصله ۲۰ كيلومتري تهران، ۳ كيلومتري شمال‌شرقي شهريار و ۷ كيلومتري كرج قرار دارد. در ضمن با خريد ملك در انديشه دسترسي به شهرهاي ديگر نيز آسان خواهد شد. از طريق بزرگراه تهران-كرج، بلوار ملارد-آزادگان و جاده شهريار مي‌توانيد بين شهرها رفت‌وآمد راحتي داشته باشيد.

چگونه به شهرك انديشه برويم؟

شايد بپرسيد شهرك انديشه مترو دارد كه در اين صورت بايد بگوييم خير. شهرك انديشه در حال حاضر به طور مستقل مترو ندارد. نزديك‌ترين مترو به انديشه ايستگاه فرديس است. بايد ايستگاه فردويس پياده شويد و از آن‌جا با تاكسي به شهرك انديشه برويد.

در اين رابطه بخوانيد : كدام فاز شهرك انديشه بهتر است و كجا خانه بخريم؟

شهرك انديشه كجاست

آب و هواي شهرك انديشه تهران

شهرك انديشه به دليل مجاورت با كوهپايه‌هاي جنوبي البرز و قرارگيري در مسير بادهاي شهريار در بيش‌تر روزهاي سال آب‌وهواي پاك و تميزي دارد. در انديشه از آلودگي تهران خبري نيست. همچنين انديشه در نزديكي باغ‌هاي شهريار قرار دارد و اين موضوع بر وضعيت هواي آن تاثيرگذار است. اگر به خاطر بيماري يا افزايش سن آلودگي هواي تهران برايتان اذيت‌كننده است مي‌توانيد در انديشه با پول كم‌تري نسبت به تهران خانه بخريد و زندگي بهتري داشته باشيد.

زندگي در انديشه دور از شلوغي و هياهو

از شلوغي تهران به شهرك انديشه پناه ببريد. شهرك انديشه براي كساني كه مي‌خواهند از سروصدا دور باشند گزينه بسيار مناسبي است. انديشه به نسبت شهرهايي مثل تهران و كرج محيط بسيار آرام‌تر و خلوت‌تري دارد و اين يكي از مزاياي آن است. همچنين يكي از ويژگي‌هاي خوب و قابل‌توجه انديشه نحوه خيابان‌كشي‌هاي آن است كه به رانندگان اجازه بالا بردن سرعت را نمي‌دهد. معابر و خيابان‌كشي به طريقي است كه افراد براي رفت‌وآمدهاي روزانه (مثلا خريد مايحتاج روزانه) داخل شهرك كم‌تر از ماشين استفاده كنند و مسيرها را پياده بروند. در ضمن در راستاي اجراي كامل اصول شهرسازي در شهرك انديشه تهران خيابان‌ها نيز داراي پياده‌روهاي استاندارد هستند.

بررسي فازهاي شهرك انديشه

شهرك انديشه به طور كل ۶ فاز دارد و فاز يك جزو قديمي‌ترين فازهاي شهرك است. در انديشه هم خانه ويلايي و هم آپارتمان موجود است و شما با توجه به بودجه و سليقه خود مي‌توانيد ملك مناسبي خريداري كنيد.

فاز يك انديشه

بافت فاز يك انديشه سنتي است و قدمت آن به قبل از انقلاب برمي‌گردد. اين فاز شلوغ‌ترين فاز شهرك است و اگر دوست داريد محل زندگي‌تان در جايي آرام و بي‌سروصدا باشد، گزينه مناسبي برايتان نيست. اما از طرف ديگر فاز يك مراكز خريد زيادي دارد و اگر مي‌خواهيد كسب‌وكاري راه بيندازيد فاز يك براي اين كار مناسب است. قيمت خانه در فاز يك نيز نسبتا ارزان‌تر است و پيدا كردن خانه‌اي با متراژ كم و قيمت مناسب در اين فاز كار سختي نيست. خانه‌هاي اين فاز قبلا بيش‌تر حالت ويلايي داشت؛ اما با افزايش جمعيت آپارتمان‌سازي در آن‌جا رونق گرفت.

در اين رابطه بخوانيد : مناطق ارزان تهران براي اجاره كجاست؟

نزديكترين شهر به تهران براي زندگي

فاز ۲ شهرك انديشه تهران

فاز دو انديشه فاصله نسبتا زيادي با سايز فازها دارد و به همين خاطر مي‌توان آن را آرام‌ترين فاز شهرك به حساب آورد. اگر به آرامش محل زندگي‌تان اهميت مي‌دهيد اين فاز گزينه مناسبي براي خريد يا اجاره خانه است. در ضمن به افرادي كه مي‌خواهند به كرج و فرديس نزديك باشند، سكونت در فاز ۲ توصيه مي‌شود.

انديشه فاز ۳

در جواب اين سوال كه كدام فاز شهرك انديشه بهتر است بسياري از افراد فاز ۳ را انتخاب مي‌كنند. فاز ۳ شهرك انديشه تهران زيرساخت‌هاي شهري بهتر و جديدتري دارد و از مراكز خريد متعددي هم برخوردار است. اگر دوست داريد خانه ويلايي و بزرگ بخريد در فاز ۳ انديشه با قيمتي مناسب‌تر از تهران مي‌توانيد براي خريد اقدام كنيد. اين فاز به لحاظ امكانات رفاهي، تفريحي و ورزشي و همچنين وجود فضاي سبز و پارك‌ها وضعيت بسيار مطلوبي دارد. همچنين شهرك صدف با آپارتمان‌هاي لوكس در فاز سه قرار دارد و براي خريد خانه در اين فاز نسبت به ساير فازها به پول بيش‌تري نياز خواهيد داشت.

در اين رابطه بخوانيد : مناطق در حال رشد اطراف تهران را بشناسيد!

مزايا و معايب شهر انديشه

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد